søndag 1. april 2012

Hvordan man enkelt kan pynte en Wiltons Kakeform:

Det finnes mange flotte kakeformer å få tak i, men alle slags figurer. Mange synes disse kakeformene ser veldig innviklede å dekorer( etter bidene på formene) ....men jeg vil vise her hvor enkelt du kan gjøre det. Jeg har laget en kake av bamseforma til Wilton. Denne styker jeg bare krem over. Jeg bruker forma til å se etter hvordan den ser ut, for når man har smurt inn alt med krem, så blir formene litt utydelige. Jeg farget litt av kremen ROSA, og brukte en sprutepose med stjenetipp til å sette små "rosetter" rund om på kaka.Etterpå tegner du rundt kanten med en tupe med fagegele. Bytt tipp på spruteposen og skriv navnet på jubilanten på bamsens mage....eller antall år....

Så lett kan det gjøres! Ikke la dere skremme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar