fredag 12. februar 2010

NYE STEMPLER !











Nå er de endelig kommet inn- mine nye stempler. Det er alltid veldig spennene! Min aller første stempelkolleksjon ble håndtegnet. Dette tok alt for lang tid, for jeg ble aldri førnøyd med det jeg tegnet. Nå tegner jeg på data, og jobber med fotografier slik at de blir slik jeg vil ha de.


Nå vet dere hva jeg skal gjøre i helga! - Lage kort med nye stempler.












































































































































Mange av de nye umonterte stemplene mine, er laget med tanke på menn- da det har manglet stempler som passer til denne gruppen. Jeg jobber med flere stempler med sportslige aktiviteter, så hvem vet hva neste kolleksjon inneholder:)


Vintage engler er inn i tiden- og har selvfølgelig kommet med i denne kolleksjonen.  Jeg liker ikke så godt å fargelegge, derfor er nok stemplene mine preget av dette i form av å være mer fotostempler. Jeg har faktisk fargelagt flere av disse- som dere kan se i tidligere innlegg(eller øverst her) og jeg synes det gikk riktig så godt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar