tirsdag 4. januar 2011

Bryllupsalbum med Bind-it-all

Nå har jeg virkelig kommet i gang med min Bind-it-all maskin! Jeg har laget ett Bryllupsalbum. Dette er en kjempefin gave til noen du vet skal gifte seg.
Jeg malte først chipboardsen hvite. I hjørnene brukte jeg Fasetten Lack. Legg det på i ulike tjukkelser og det sprekker når det tørker! Kjempekjekt produkt til det meste. Når dette var ferdig tørket, brukete jeg hvit og sølv dabbere.

Når jeg la dekorpapir på chipboarden etterpå, rev jeg bort hjørnene, slik at dekoren ikke ble dekket. Alle kanter går jeg over med sølv stempelpute.
Så er det bare å pynte etter hjertets lyst! Jeg har brukt vårt BRUDEPAR stempel. Dette har jeg skjært ett lite hakk i, og tredd i ett bånd slik at det blir som ett brudeslør.
Du kan se det litt bedre detaljert her:
Inni allbummet har jeg limet 2 ark sammen, som danner sidene.
Første side er til alle gjestene. Her kan det skrives navnene på alle som er til stede- eller gjestene kan få skrive navnetrekket sitt selv. Alltid kjekt å ha.
Her er det laget 2 sider der man kan notere ned gavene man har fått, og fra hvem.

Inne er der blanke sider, der man kan be gjestene skrive lykkeønskninger til brudeparet. En åpen lomme til å bevare ting i kan være kjekk å ha med.

Har laget mange sider i boken, som kan brukes til det man ønsker. Side der man kan skrive ned menyen, og ta vare på innbydelseskort og bordkort. Sider man kan lime bilder på. Med dette albummet har man ett spesiellt minne fra den store dagen, som kan ligge framme på benken, og som mange kommmer til å bla igjennom gang etter gang.

.....og til slutt baksiden. Ikke så mye pynt på her, men papirene er så fine, og med hjørner i sølv og Krakkeleringslakk blir det bra nok synes jeg :)
Albumet koster kr.600,- + porto. Bestilling sendes til gitte.garvik@lyse.net

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar