søndag 7. august 2011

Bok til en gutt

Jeg har nå tatt fram min Bind-it-all maskin igjen! Den er kjempe kjekk.
Vi har så mange ferdige "jornaling books" i butikken, og jeg tenkte jeg skulle gi dere litt inspirasjon på HVA disse kan brukes til.
Jeg har laget en liten bok til en liten gutt. Jeg har alltid hatt en bok til hver av mine barn- der jeg skriver ting som har skjedd de første årene: NÅR han som rundt første gang, første smil, ord, legebesøk, osv......synes det er litt kjekt å se på senere.


Jeg har tatt chipboards og klippet de opp i rett størrelse, slik at det blir en fin fram-og bakside. Chipboards deler jeg ved å sette de inn i min Paper trimmer og skjære fra begge sider. Dekket alle sider med ett designark, som jeg limer på med Quic Lim. Har brukt en Journaling blokk som heter 5th Avenue fra Making Memories. Satte hull i alle arkene med Bind-it-all maskinen og hele blokka inn mellom permene. Enklere å lage bok kan man ikke få til. Disse Journaling books kommer i mange farger og design. Boka er pyntet med metall Charms fra Tim Holts og stempler fra min egen kolleksjon: Baby sko, og nye tickets som kommer i salg i ut på høsten!

3 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER bindit-all maskinen. Utrolig hva man kan lage med en slik. Disse bøkene du har laga var helt nydelige!

    SvarSlett