tirsdag 26. februar 2013

Korsettkort / Corset Card with torso.

Her har jeg laget ett korsett-kort. Dette er ett litt anderledes kort, som vil vise litt mer igjen på presangbordet :)
Dette er laget slik at du kan bruke det som ett vanlig kort du åpner på midten:
Corset card
.....eller du lager en torso inni som er kortet du tar opp av korsettet, slik at man slipper å knytte opp silkebåndet:
Corset card with torso:
Alle delene klippes ut av malen jeg har laget. Det blir klippet ut egne stykker til cuppen. Setter disse på med 3D puter for å få disse litt mer ut fra kortet. Limer på en blondekant som jeg først trer på en streng,slik at det blir lettere å rynke den. Denne limes under disse cuppene som nå står litt ut fra kortet. Lim på perler og pynt ellers slik du ønsker.

Er du medlem av min side her, deler jeg gjerne min mal med deg :) Send en mail til : gitte@kreativehender.no hvis du vil ha denne. Husk å linke tilbake til min side her, hvis du legger ut dine prosjekter med dette på nettet.

3 kommentarer:

  1. hei kan du legge ut hvordan du lager det??

    SvarSlett
  2. hei- er du medlem av min side her,så sender du meg en mail på : gitte@kreativehender.no......så sender jeg deg malen. beskrivelsen står i teksten over her.

    SvarSlett
  3. Hei

    Sååå kul denne ønsker jeg meg :-) Iler inn og sender deg en mail :-)

    SvarSlett