tirsdag 24. september 2013

Velkomsthøner

Boken "Vårgleder" forelsket jeg meg i med en gang. Her er enkle forklaringer og oppskrifter til mange små ting det er kjekt å lage.
Jeg har laget flere ting fra denne allerede, men nå vil jeg vise dere disse kjempekule VELKOMSTHØNENE.
Velkomsthønene er sydd av ull-filt og stappet med fyllvatt. Skiltene er ferdige hjerter i tre eller metall som jeg skriver med en tusj på. Bruker grovt hampetau og henger de rundt halsen til høna. Alle tingen kan du få kjøpt hos KREATIVE HENDER. Er det noe du ikke finner- ringer du de bare på: 51615021 og så ordner de resten:) Malen til disse er i boka og de er kjempe enkle å lage. Velkomsthønene er store og flotte til å ha i gangen til å ønske gjestene velkommen. I boka ligger mal til to størrelser. Jeg har laget de største her, som blir ca.72 cm.

Hønene kan man egentlig sy i hvilket som helst stoff, så her er det bare fantasien som setter begrensninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar