mandag 11. mars 2013

Sy en sminkeveske.

Jeg har falt for måten å sy disse veskene på: veldig enkle og med glidelås :)
På denne siden her:

GRATIS OPPSKRIFTER PÅ VESKER

finner dere turtorials til mange flotte vesker!! 

Her hives ingen dongeribukser! Disse brukes til å lage forskjellige ting av.


 Jeg kjøper heller ett flott stoff til å ha inni veska, og til å pynte med på utsiden kanskje. På denne veska- som er min nye sminkeveske- har jeg printet ut bilde av min datter på transferark til tøy. Dette har jeg sydd på ett stykke stoff, som er likt det jeg har brukt inni. Jeg har pyntet med diamanter som man limer på, sjablong med tekst som jeg maler inni med Tekstil Painter og maljer.



...og når man først er i gang med symaskina, lager man jo flere i samme slengen. Fine gaver!

Veske1


Veske2

Veske3




Veske4


1 kommentar:

  1. sååå flink du er !! Disse blei skikkelig tøffe alle sammen!
    Klem Anita

    SvarSlett