tirsdag 10. februar 2015

Kosedress/Onepiece Picashu

Nei...nå må jeg nok hive meg rundt og sette i gang med ukens prosjekt. Min datter ønsket seg en ONEPIECE/KOSEDRESS.....og siden jeg hadde så mye gult joggestoff liggende...så måtte det bli Picashu. Dette er det eneste plagget jeg har sydd, som ho virkelig ønsker seg.....for de andre tingene vil ho ikke gå i.....
Jeg har ikke så mye erfaring med sying...men VILJEN er stor:)
Jeg fikk i julegave en ny symaskin- Janome skyline 5C, så her kan man ikke komme med noen unnskyldninger lenger.
Jeg brukte mønster fra Stoff og Stil....som jeg måtte fikse en del på da XS var VELDIG stor!

Tok litt tid å finne ut hvordan hetta skulle se ut, for den skulle jo kunne skjule ansiktet og se ut som en maske...



....og da er prosjektet ferdig- og jenta ble fornøyd:)
#picashu, #sy, #onepiece, #man lærer så lenge man lever, #kosedress

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar