onsdag 19. januar 2011

Blomsterpotte med slikkepinner.

Alltid kjekt med noe som er anderledes synes jeg. Hvorfor ikke finne på ett nytt "kort". Alle synes jo det er kjekt å få blomster....så da lager vi noen vi kan spise etterpå:)
Jeg malte en terrakottapotte med hvit akrylmaling,og pyntet toppen med en blonde. Hamptau med en metallpynt bindes rundt selve potta. Deretter la jeg oppi ei isoporkule, men man kan godt bruke oasis. Dekket isoporkula med grønt sisalgras.Klipp ut blomster med Retroflower punch XL, lag hull i midten og tre på slikkepinnen. Jeg bruker stempelputa og sverter alle kanter rundt blomstene. Jeg stipler også rundt kantene på noen av blomstene. Stikk slikkepinnenen ned i isoporkula og lim blader under langs kanten.Lim en diamant på den ene blomsten, så ligner det en vanndråpe,og sett en sommerfugel på ett av bladene......Da er det bare å stemple en pen tekst på en DieCuts, og lime den fast under blomstene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar