søndag 23. januar 2011

Innbydelser og Bordkort

Så nærmer konfirmasjonene seg...og man må begynne å planlegge innbydelseskort og bordkort. Her har jeg laget noen til inspirasjon. Vi har en album i butikken, og der setter vi inn masse forslag slik at dere kan blad igjennom og få tips og ideer.
Her har jeg brukt RetroPunch og bladpunch og stanset ut delene i papir. Sølvperler i midten av hver blomst. Alt jeg bruker, finner dere selvfølgelig i butikken vår :)

Her har jeg brukt silkebånd og dekorbånd. Ferdige tags med utskjæringer på endene- gjør det veldig enkelt å få det flott!
Så en del enkle bordkort. Disse har jeg ikke laget innbydelse til, men se på bildene over her, så ser dere hvordan jeg setter de sammen.

Skjortekort er alltid tøfft, om det er til en konfirmant eller en far. Denne er lett å lage: brett kortet dobbelt,klipp to hakk inn fra sidene som er skjortekragen og brett de inn. Klipp ut en trekant som blir de buede akslene. Klipp ut ett slips og lim inn under skjortekragen og sett på en lomme. Skal du lage mange, er det lurt å lage den første som en mal, og slippe ut alle delene etter denne, før den limes sammen.
Her har jeg rett og slett knyttet slips med rett slipsknute! Slipset er av ett av våre silkebånd med tekst.
Her stempler du "pergamentrullen"på ett farget papir- klipper det ut og pynter kantene litt med glitterlim.


 Det finnes mange flotte klistermerker, som kan være flotte og enkle å bruke på kort og bordkort. Vi har mange flotte å mvelge mellom i butikken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar